شبهای برره

اینجا همه چی پیدا وَشه جیگر .

شبهای برره

اینجا همه چی پیدا وَشه جیگر .

شعر

من ندانم که کی بیدم

من فقط ودانم که تو بیدی

شاه بیت غزل زندگیم

داربید

وگوم نظرتون در مورد تشکیله یه تیم داربید چی بیده ؟  

ها سحرناز جان

فکر وکنم اینا که ویان ای وب لاگ رو تماشا وکنن مثل ما سواد نوَدارن که نظری از خودشون در نوَکنن .

سلام و زهر مار

کی به شما کته کله های چرمنگ اجازه داده بدون مجوز وب لاگ بزنید .

شما چرمنگهای قازقولنگ بدون مجوز غلط کردین سایت زدیم چمیدونم همین وب لاگ دیگه .

 : چقدر خشکه وگیری صداتو ببری .

۲۰۰ تومن می شه .

: ۱۰۰ وگیرو مجوز وده .

به جان تو کمتر از ۱۵۰ تومن اصلا نمی شه .

ok

بازم گفتی ok  هااااااااااااااااا هااااااااااااااااااااااا

سلام دوستان عزیز

ای نخودچی ها - ای باقلواها - ای پیراشکی ها - ای سبیل از بنا گوشتان در رفته - ای چارقدتان زر بافته - شده بیدم مثل بگوری شاعر .

خلاصه به بشخ برره خوش ویامدین .

سلام من عضو جدید بیدم که با ای اهالی برره همکاری از خودم در وکنم .

سلام

دوستان عزیز

اگر واقعا می خواید با من همکاری کنید با من تماس بگیرید یعنی نظر و آدرس ایمیلتونو بدین من باهاتون تماس می گیریم تا با هم گروهی این وب لاگو بگردونیم .

ممنون

 

جک

یه روز یه نفر ۱۰۰ تومن می ندازه تو صندوق صدقات هنوز نرسیده به اون طرف خیابون تصادف می کنه میمیره . میره پیش خدا می گه خدایا من که ۱۰۰ تومن انداختم تو صندوق صدقات پس چرا مردم . خدا می گه : ها او ۱۰۰ تومن که انداختی تو صندوق گوشه نداشته بید .

نتیجه اخلاقی : هر چی پول قراضه دارین رو نندازین تو صندوق صدقات .  

بگوری

بیدا بیدا مبارک بیدا           ایشالا مبارک بیدا

برره وب لاگ داشته بیده            ووی گولنزج

تو مزرعه نخود کاشته بیده         ووی گولنزج

همه باید کمک وکنیم

از خودمون مطلب در وکنیم         ووی گولنزج

وشد ۵ تومن