شبهای برره

اینجا همه چی پیدا وَشه جیگر .

شبهای برره

اینجا همه چی پیدا وَشه جیگر .

شهر

ها نکنه همتون با ای لیلون و شیرفرهاد رفته بیدین شهر که نویاین به وب لاگتون سر وزنید . یعنی وخواید وگین همتون سیکل داشته بیدین . هااااااااا هاااااااااا

پارتی ....

ها سلام عرض وکردم .

امروز به خاطر برد تیم فوتبال ایران همه چای نخود مهمان من .

ای پارتی که گفت یعنی چه ؟

عذرخواهی

خاطره جون

من از خودم عذرخواهی دروکنم . من لینکتو درست وکردم جیگـــــــــــــررررررررررر. همش تقصیر ای کورش وراج بیده که من اشتباه از خودم دروکردم .

سلام خاطره جان

ها دیر و دیر ویای . نکنه با ای لیلون ریختی رو هم . هاااهاااهااا

پیام فوق سری

 

یک پیام فوق سری از خطره به ای سحرناز

(کس دیگه نخونه که اگه وخونه الاااااهی هشتبلکو وشد)

 

هااااااا ........ سحرناز !!!  

وگو وبینم ای خاطره که او گوشه  لینک از خودت براش

 در وکردی کی بید ها ها ها ها ها ها ها ها ها

ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها .........؟؟؟؟؟؟؟

ای الهی که یه چای نخود خوش از گلوت پایین نوره .

 ای کار تو نهایت خاک وچوکی بید خجالت وکش دختر  

ای کار تو نهایت وطن فروشی بید 

اهالی برره رو ول وکردی لینک ای شهری هارو چسبینوندی؟

هااااا غیرت بررنسجت کجا رفته بید دختــــر ؟

 

خونت حلال بید اگه دفعه ی بعد ویام لینک منم

  قاطیشون نوباشه جیگــــــــــــــــر 

                                      

                    فرستنده : خطره -------->                  

 


 

این پیام ۱ دقیقه پس از خواندن

خود به خوداز خودش ترکیدن در وکنه

 

زورو

ها دیدین ای زورو پایین برره ای بید . هااااااااا هااااااا هاااااااااا

خاک وَچوک چه جسارتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  

یکی ویاد تعریف وکنه

سلام . وگوم منو لیلون دیشب رفته بیدیم ای کافه شبهای برره چای نخود وخریم نرسیدیم داستانی که از او جعبه نشون وده رو وبینیم یکی ویاد برامون از خودش تعریف در وکنه چی وشد . کی مرد کی زنده ماند . کی خشکه گرفت . کی پول وداد . هااااااااااااااااااااااااااااا ......