شبهای برره

اینجا همه چی پیدا وَشه جیگر .

شبهای برره

اینجا همه چی پیدا وَشه جیگر .

بیوگرافینک

 

هاااااااا سلام به ا اهالی میان بررها

اینجانب خطره ( بر وزن برره) هستم

اینم عکسم بید ----------->       (ها به چشم خواهری نگاه وکن) 

 

در میان برره ( جایی بین بالا و پایین برره ) متولدیدم

پس از اندکی نخود بافی ( نودونی چیه فشار و او کله ی کتت نیار )

برای تحصیل به شهر رفتم

در انجا نام خود را تغییر دادم : خاطره ( همو خطره راحت تر بید )

الانم دارم برا کنکور وخونم که ازو لیلون افه کم نویارم

 

حالا وخای نظر وده وخای نده خشکه حساب کن میل خودته .

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پژمان سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ http://sportboy.blogsky.com

سلام عرض وکردم ! خوبی؟ قشنگ بید به من سر بزن و نظر زور وده!!!!!!!!!!!!!!!

ها فقط تو اینجا کسی نظر زور وده . ما پول وگیریم نظر ودیم .

پژمان سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ب.ظ http://sportboy.blogsky.com

به من لینک ودی؟؟؟

کوروش سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ

اهم!!!ببین..الان مشکوک زدی باز...باز داری منو.....این خاطره کی بیده؟
نه میخوام بدونم کی بیده.....تو واسه چی میله اونو گرفتی حالا هم........نه میخوام بدونم..هیچ کس چیزی نگه....نه هیس...هان!!!

وگوم تو از جان ما چی وخای اگه وخای همکاری در وکنی وگو ایمیلتم وزار ولی باید تو دو برره باشی . درست وگفتم .

فرزانه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ب.ظ

وی ی ی ی ی ی (مثل موات و گو) تو با ۹۹ سال سن هنوز از خودت امید در وکنی فکر وکنی من نوفهمم ویام خواستگاریت برا جد بزرگم....
در ضمن تو خطری بیدی خودت تو بیوگرافینکت وگفتی...نکنه تو سحرناز بیدی از خودت رد گم وکردی البالوووووووو.....

یسنا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.41426.blogfa.com

سلاممممممممم عرض مکردیدم
هااااااااااا ای بزغاله خوب بید
هااااااااااااا
وبینم اومده بیدی از خودت هزار و یکی چیز در وکردیده بیدی
هااااااااااا
پولش وشد ۱۰۰ تومن
یاالله وده
وگرنه
من تو رو وکشم جیگررررررررررررررررر
هااااااااا
وبینمت
تو لوگو دونی نداشتیدیده بیدی؟
وخواسته بیدم لوگوتو وزارم
بعد دیدم
نه
تو که لوگو دونی نداشتیدیده بیدی
پس
فعلا تو کف باش
هااااااااااااا
همین
تا بعد
:::.... تنها یسنای دنیا ...:::

خاطره پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

والا همه چی دیده بودم به جر خاطره برره ای!! حالا واقعا اسمت خاطره بید!!!

ص پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

خب ای یعنی چه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد